روزهای من و زندگی

از زمونه-از خودم واز اجتماع

روزهای من و زندگی

از زمونه-از خودم واز اجتماع

سپیده

 

این ابر بی ترحم از این هم که سیاه تر بشود

ستاره زمین  را

تنها نمی گذارد

پرندگان را خبر کنید

جوانه زیر برف

به شب عاشقانه نگاه می کند

صدای تان را بلند تر کنید

بهار به رقص در آمده

و سپیده مرا به خانه رسانده است .   

 

 

فریدون گیلانی

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ق.ظ http://iamforu.persianblog.com

خدایا: به من نگاه کن به درون قلب من نگاه کن ببین که آیا من از چیزی غمگین یا نگرانم ببین که آیا من کار بدی انجام داده ام به من بیاموز که چگونه تو را دوست داشته باشیم برای هر روز وهمیشه. //سلام بر شما مهربون/حالتون چطوره؟خوبید//مطلب جدیدم منتشر شد//منتظرم/موفق باشید

زهرا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ http://iamforu.persianblog.com


پرواز را که آموختی،استقامت را

راه رفتن را بیاموز:زیرا راه هایی که می روی جزئی از تو

می شوندومی اموزی آهسته اما پیوسته رفتن را
//سلام مهربون//منم آپم ومنتظر حضور گرم شما//بیایید درد دلهای من را بخوانید//موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد