روزهای من و زندگی

از زمونه-از خودم واز اجتماع

روزهای من و زندگی

از زمونه-از خودم واز اجتماع

سلام

خب اومدم اینجا هم با دوستان وهموطنا در تماس باشم؛ تنها نمونم ؛ غافل نباشم تا ببینم چی پیش میاد .نمیدونم چرا  به انتظار حادثه ام.

Castle again

نظرات 2 + ارسال نظر
آتنا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم آقای نوید سلام
امیدوارم موفق باشید
از اینکه اولین نفری هستم که افتتاح وبلاگتون رو تبریک می گم خوشحالم.
سبز باشید و پایدار

مرصی از اومدنتون لطف کردین وخوشحالم

خاطره وطن خواه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 ق.ظ http://manand.blogfa.com/

سلام . سئوالات: چرا در مورد خودتون هیچ توضیحی در وبلاگ ندادید.دوم شما کجا زندگی می کنید؟سوم (البته این یک پیشنهاد است)اگه می خواهید با ایرانی ها ارتباط برقرار کنید بیشتر بنویسیدوکمتر عکس بگذارید.در مجموع سوژه خوبی برای وبلاگ دارید. موفق باشید.اگه سئوال کردم یه دلیل شغلم بود می گن ترک عادت موجب..........!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد